Aдреса
Orce Nikolov 107 ,Skopje
Работно Време
Monday to Friday
10 a.m - 18 p.m
Saturday
10 a.m - 15 p.m
Sunday
closed

The BIN collection is defined by its bold, voluminous silhouettes and relaxed comfort, designed to form a strong yet calm foundation in any living space. With its low legs, all-round upholstery and generous proportions, each piece has a grounded, architectural presence while remaining inviting and comfortable.
To keep the upholstery in optimal condition, regular care is recommended. Vacuum frequently using a soft brush attachment to remove dust and prevent wear. In case of stains, gently dab with a slightly damp cloth and a mild, water-based cleaning solution. Avoid rubbing, as this may damage the surface or cause permanent marks. Prolonged exposure to direct sunlight should be avoided to preserve the appearance and quality of the upholstery. Always use felt glides under the legs on hard floors to prevent damage.







Кога просторот, станува дом? Think ќе ви помогне да го претворите вашиот простор за живот, во домот кој го посакувате.Со секое парче мебел кое ќе го најдете тука, со вас понесувате предмет на кој ќе започнете да ги испишувате вашите приказни.
Работно Време
Monday to Friday
10 a.m - 18 p.m
Saturday
10 a.m - 15 p.m
Sunday
closed
Политика за замена/враќање на производ на барање на потрошувач
Потрошувачот има право во Think да го замени производот во рок од 15 дена сметано од денот на подигнување т.е. достава на производот, со производ со различна големина, боја или друг производ, сè додека оригиналниот производ е неискористен, во состојба за продажба, а производот за замена е на залиха.
Потребно е да се сочувани: изгледот, употребните својства и фабричките етикети на производот. И при поднесување на барање за замена односно враќање на производ задолжително е да се приложи фискалната сметка или фактура и целокупна друга пропратна документација која на потрошувачот му била издаденa заедно со производот.
Сите дополнителни трошоци за превземање или нова испорака ќе бидат на товар на потрошувачот.
Откако ќе Ви биде доставена пратката, во присуство на транпортерите веднаш проверете го производот и доколку на него има видливи оштетувања или производот не е во согласност со вашата нарачка, побарајте нè на телефонскиот број или испратете ни e-mail со своите податоци(име, презиме и телефон) и наведете ги причините поради кои сакате да направите замена, односно, враќање на производот. Контактирајте нè најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката. Во најкраток можен рок, нашиот оператор ќе Ве извести за понатамошната постапка. Продуктите кои што се на распроджба немаат опција да бидат заменети или да се направи поврат на средствата.
По истекот на рокот од 15 дена од денот на подигнување т.е. достава на производот, потрошувачот го губи правото на замена, односно враќање на производ по овој основ. Сите поднесени барања за замена, односно враќање на производ, сметано од 16-тиот ден од денот кога производот е примен од потрошувачот, ќе бидат негативно одговорени.
Производот не може да се замени доколку е по нарачка, освен ако не е во неисправна функција и спортивно од тоа што е нарачано.